Tydzień 23.05 – 29.05

… czyli tydzień 16 wg. planu FIRST przygotowujacego do maratonu.

Niestety nie wszystkie 3 terningi wyszły.. Wstyd! Nie dość, że tylko 3 biegania do zaliczenia w tygodniu, to jeszcze jedno olane.. Nie mam żadnego uspawiedliwienia! Grr..

Wt  Jogging 4.2km + Rower (praca) 12km
Śr  Key Run Workout #1 9.2km + Rower (praca) 14,5km
Czw  Key Run Workout #2  9km
Pią  Tropiciel 6 (DNF) bieg/marsz ok 18-19km

Tropiciel 6

Trochę sie usprawiedliwiem Tropicielem a raczej wielka moja porażką z tym zwiazana… tropiciel to nocny rajd na orientację. Brałam w nim juz udział trzykrotnie wcześcniej, za każdym razem przebywając dystans ok 40-50 km, w nocy, po lasach, błocie, z czołówką itp. Zawsze było cięzki, zle nigdy wcześniej sie nie poddałam. Aż do piatku.. Po prostu rozwaliła mnie burze z ulewa na dzien dobry, przed dobre 1.5h. Potem wiadomo, mokre ciuchy.. dodatkowo strasznie błądzilismy poczatkowo (przez 3.5h tylko 2 punkty kontrolne). Szczęście/Pech (zalezy jak to ująć) chciał, że zabładziliśmy w okolice mety, wiec grzecznie powiedziałam „do widzenia” i odjechałam do ciepłego łóżka..

Tropiciel 6
Dziewczyna z plakatu;)
Tropiciel 6
Drużyna "Przeterminowane odżywki"
Tropiciel 6
Błażej i bułka
Tropiciel 6
I bye, bye do domu..
2 thoughts on “Tydzień 23.05 – 29.05

Możliwość komentowania jest wyłączona.